Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Dobrodošli na NS Auto Forum!

Pages: [1] 2   Go Down

Author Topic: Renault megane 1.5 dci 105  (Read 26616 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vule

  • VIP Member
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 6568
    • Brava Eco Friendly
    • NS Auto Forum
Renault megane 1.5 dci 105
« on: November 17, 2007, 02:03:16 PM »

pa fino ako tako lepo sluzi.. meni se svidja megane sedan, pogotovo sa 1.5 dci 106ks.. to trosi minimalno, a sasvim pristojno ide..

Taj bi trebao da ima 6 brzina?
« Last Edit: November 18, 2007, 01:08:54 PM by Darko »
Logged
“I’d rather lose by a mile because I built my own car than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don’t let someone else write the book.”

Darko

  • Urednik
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 2832
    • Superb 1.4 tsi, Caddy 2.0 sdi
Re: VW vs. Renault
« Reply #1 on: November 17, 2007, 04:18:57 PM »

Quote
Taj bi trebao da ima 6 brzina?

jeste.. odlican spoj ekonomicnosti i performansi
Logged
al cuore non si comanda

Vule

  • VIP Member
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 6568
    • Brava Eco Friendly
    • NS Auto Forum
Re: VW vs. Renault
« Reply #2 on: November 18, 2007, 01:53:27 AM »

Da, idealna kombinacija... Trošiće ti 5l po gradu kad ga lagano voziš, a može itekako da povuče :) Znam kako ide 85KS sa 5speed, ovo samo mogu da zamislim :)
Logged
“I’d rather lose by a mile because I built my own car than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don’t let someone else write the book.”

Darko

  • Urednik
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 2832
    • Superb 1.4 tsi, Caddy 2.0 sdi
Re: VW vs. Renault
« Reply #3 on: November 18, 2007, 01:08:07 PM »

evo ga test



Test: Renault Megane 1.5 dCi Pack Clim Berlina

Najjača verzija 1,5-litarskog dCi motora ugrađena u „megan“ pruža sasvim solidne performanse uz prilično nisku potrošnju goriva. Bazni paket opreme izlazi u susret većini korisnika

Predstavnik „Renoa“ u nižoj srednjoj klasi nedavno je podvrgnut blagom zatezanju bora, ali i osavremenjavanju pogonske grupe. U konkretnom slučaju, „megan“ je dobio varijantu za koju, slobodno, može da se kaže kako predstavlja veoma razuman izbor: uz najjaču verziju 1,5-litarskog dCi agregata (78 kW – 106 KS) sada dolazi šestostepena manuelna transmisija (ranije menjač s pet „brzina“).

Sklad performansi i ekonomičnosti To je agregat koji, uz ispunjavanje Euro 4 normativa, nudi odličan kompromis između performansi i ekonomičnosti. Ubrzanja, elastičnost i krajnja brzina su na sasvim solidnom nivou. Iako deklarisane performanse nagoveštavaju da je to jedan od „haj-tek“ motora, u njegovoj glavi je jedno bregasto vratilo koje pokreće ukupno osam ventila – dva po cilindru. Maksimalnih 78 kW i obrtni moment od 240 Nm dobijeni su kombinovanjem adekvatnog turbo punjača, sistemom zajedničkog voda i sofisticiranog programa centralne elektronske jedinice motora. Ovaj agregat odlikuje se ravnomernim porastom snage u gotovo kompletnom rasponu obrtaja – od praznog hoda do trenutka kada u dejstvo stupa limitator.

Mala potrošnja  Svakodnevno krstarenje gradskim ulicama u prvi plan izbacuje elastičnost ovog sklopa koja doprinosi ubrzanjima bez, za turbo motore, karakterističnih prekida. Poslovično dobar menjač doprinosi maksimalnom iskorišćenju potencijala agregata – u svim režimima – ali i veoma povoljnoj potrošnji goriva. Bez obzira koliko maltretirali „megan dCi 105“, potrošnja gotovo nikada neće preći sedam litara euro dizel goriva na 100 km puta. Ležerna vožnja bez sportskih pretenzija lako će konzumaciju dovesti u okvire od oko pet litara a prosek zabeležen na testu bio je sasvim skromnih 5,7 l/100 km. Imajući u vidu stil vožnje i činjenicu da je test-automobil bio opremljen setom zimskih pneumatika, za svaku pohvalu.

Mali decibeli Sledeća stavka koju treba naglasiti je buka u kabini. Snažni dizelaš odlikuje se veoma niskom emisijom buke – bilo u praznom hodu bilo u režimima gde se dostiže najveća snaga. Ipak, tokom oštre vožnje, rađa se crv sumnje da li ovaj agregat zaista dostiže deklarisanu snagu! Sve do oko 150 km/h, ubrzanja su veoma pristojna, može se reći i žustra. Preko toga „megan“ polako posustaje, da bi od 170 do maksimalnih 185 km/h vozač morao biti „naoružan“ s popriličnom dozom strpljenja. Uzrok ovakvom sledu događaja nije u manjku „konja“ ispod prednje haube, već u prilično dugačko proračunatim prenosnim odnosima u menjaču. „Renoovim“ inženjerima je, očigledno, na prvom mestu bila su niska potrošnja goriva i redukcija broja decibela ukabini. Uostalom, kome je do jurnjave s dizelašima, francuska fabrika u istoj karoseriji nudi jače agregate – s 130 (1,9 dCi) i 150 „konja“ (2.0 dCi). Verzija snage 105 KS namenjena je racionalnim klijentima koji zarad (izuzetnih) performansi ne žele da žrtvuju previše para – ni kroz potrošnju goriva, ali ni nabavnu cenu automobila.

Dobra oprema Testirani „megan“ bio je opremljen (skoro) baznim paketom opreme. Tek druga stepenica na lestvici „renoa“ samo je dokazala koliko su savremeni automobili dobro opremljeni. Sve što je zaista nužno tokom vožnje, oprema „pak klim“ nudi u seriji. A toga ima poprilično – potrebno je samo doplatiti za audio-sistem, i sve je „na broju“. Počevši od nezaobilaznih bezbednosnih elemenata (ABS, EBD, četiri vazdušna jastuka), preko komfora (centralno zaključavanje s daljinskom komandom, elektropodizači prozora u prednjim vratima, servo-upravljač podesiv po visini i dužini stuba, podešavanje visine vozačkog sedišta) do neizostavnog klima-uređaja. Realno, sve preko toga može se podvesti pod „luksuz“. Kombinacija paketa „pak klim“ i dizelaša sa 105 „konja“ predstavlja svojevrsnu dobitnu kombinaciju, koja nudi odličan balans između uloženog i dobijenog.

Logged
al cuore non si comanda

Miloš

  • President
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 7436
Re: Renault megane 1.5 dci 105
« Reply #4 on: November 18, 2007, 01:25:02 PM »

Quote
Znam kako ide 85KS sa 5speed, ovo samo mogu da zamislim

Hej, prica ide o Meganeu a ne o BMW-u M3 :). Nije to bas tako tesko zamisliti.
« Last Edit: November 18, 2007, 01:31:59 PM by Milos »
Logged

Vule

  • VIP Member
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 6568
    • Brava Eco Friendly
    • NS Auto Forum
Re: Renault megane 1.5 dci 105
« Reply #5 on: November 18, 2007, 03:07:09 PM »

Da, ja sam baš hteo da ga poredim sa M3, ali evo, sad neću :)


Kada bi svi prestali da razmišljaju kao da žive i voze u časopisu, gde bi nam kraj bio :D
Logged
“I’d rather lose by a mile because I built my own car than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don’t let someone else write the book.”

Miloš

  • President
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 7436
Re: Renault megane 1.5 dci 105
« Reply #6 on: November 18, 2007, 05:21:57 PM »

Quote
Kada bi svi prestali da razmišljaju kao da žive i voze u časopisu, gde bi nam kraj bio

Mozda na Ash racingu.
Logged

basara

  • Hero Member
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 2597
  • Vorsprung durch Technik
    • BNL SYSTEMS
Re: VW vs. Renault
« Reply #7 on: November 18, 2007, 11:12:40 PM »

Da, idealna kombinacija... Trošiće ti 5l po gradu kad ga lagano voziš, a može itekako da povuče :) Znam kako ide 85KS sa 5speed, ovo samo mogu da zamislim :)
5L?

Vule

  • VIP Member
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 6568
    • Brava Eco Friendly
    • NS Auto Forum
Re: Renault megane 1.5 dci 105
« Reply #8 on: November 19, 2007, 01:10:23 AM »

Jes, Clio toliko troši, OK, možda će Megane da potroši malko više zbog težine.


Mozda na Ash racingu.

Moguće, nisam siguran, odavno sam prestao da ga posećujem...
Logged
“I’d rather lose by a mile because I built my own car than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don’t let someone else write the book.”

Darko

  • Urednik
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 2832
    • Superb 1.4 tsi, Caddy 2.0 sdi
Re: Renault megane 1.5 dci 105
« Reply #9 on: November 19, 2007, 10:39:22 AM »

citao sam u autobildu da je megane 1.5 dci najekonomicniji dizelas u kompletnoj kompakt klasi sa prosecnom potrosnjom od 4.5l
trosi malo jer je motor lak, pa tim i ukupna tezina vozila, mislim da je ispod 1200kg, sto je odlicno s obzirom na gabarite
clio i megane su slicni sto se tice mase
« Last Edit: November 19, 2007, 10:49:40 AM by Darko »
Logged
al cuore non si comanda

ada

  • Regular Member
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 300
Re: Renault megane 1.5 dci 105
« Reply #10 on: November 19, 2007, 10:41:18 AM »

moj megan 1.5 dci po bordu od5.8 do 6.1l
Logged
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!

ZA SVA PITANJA OBRATITE SE VULETU JER ON JEDINI IMA ODGOVOR NA SVAKO VASE PITANJE.....

basara

  • Hero Member
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 2597
  • Vorsprung durch Technik
    • BNL SYSTEMS
Re: Renault megane 1.5 dci 105
« Reply #11 on: November 19, 2007, 10:42:21 AM »

5l JE EXTRA!!!
Jbt pa ne znam ni jedan auto da manje trosi.
Drugarov polo 1.4 tdi trosi 6L

Darko

  • Urednik
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 2832
    • Superb 1.4 tsi, Caddy 2.0 sdi
Re: Renault megane 1.5 dci 105
« Reply #12 on: November 19, 2007, 10:48:46 AM »

jeste, zbog toga mi se i svidja toliko taj motorcic, mali trosak registracije, mala potrosnja, a performanse ok.
u novoj laguni ima isto 1.5 dci 110ks, nesto su rekli da ce to biti najdugotrajniji i najpouzdaniji motor u laguni
Logged
al cuore non si comanda

Vule

  • VIP Member
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 6568
    • Brava Eco Friendly
    • NS Auto Forum
Re: Renault megane 1.5 dci 105
« Reply #13 on: November 19, 2007, 01:55:37 PM »

I u Reno servisu su jako hvalili taj 1.5 sa 105/110KS, pošto pored Clia, Megana, Scenica, Lagune itd., ide i u mnoge modele Nissana... Kažu da je jako jako dobar, pouzdan, lepo ide, malo troši... :)
Logged
“I’d rather lose by a mile because I built my own car than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don’t let someone else write the book.”

ada

  • Regular Member
  • *
  • Offline Offline
  • Posts: 300
Re: Renault megane 1.5 dci 105
« Reply #14 on: November 19, 2007, 08:03:02 PM »

i jos da dodam jako elastican i zivahan. jedini problem su dizne ali i to je resivo. ali ako se neko odluci za novog dci-a nece pogresiti ni u kom slucaju. navozace se samo tako
Logged
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!

ZA SVA PITANJA OBRATITE SE VULETU JER ON JEDINI IMA ODGOVOR NA SVAKO VASE PITANJE.....

Pages: [1] 2   Go Up